Valborg!

Hej sötnosar! :)
Igår var det ju valborg, och jag Hanna,Emy,Cornelia,Lea, gick till Vasa och hade ganska tråkigt..
Men sen kom Ellen och Sonja, och så mötte vi på John, en as jobbig kille.. -.-
Så vi åkte på en Kina gunga, så sjukt kul! Garvade så galet mycket!
Sen köpte jag en klubba, och rem och gooodis! :)
Gott, gott gott!
Jag sov hos Lea igår till idag, super mys!
Jag och Lea gick hem till Hanna rätt tidigt idag typ 11.30!
Men nu snart kommer Emy, så jag måste avsluta.

Pussen och kramen skumebananen! ;)


Btw, träffade Emelie från paradisehotel! Damn vad snygg hon är!

Kommentarer
Postat av: Cassie

Där ni tog kort med Emelie där bor jag över gatan bara ;) :P

2011-05-01 @ 14:02:28
URL: http://hejjcassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

michas frågesida
Trackback
RSS 2.0