Tillbaka!

Hej på er sötisar, det här kommer bli ett super långt inlägg, men jag tänkte berätta om min helg och så!
Fredag : Gick i skolan som vanligt, sen efter skolan följde Shannon,Hanna,Lea,Emy och Cornelia med mig hem och vi hade super kul, sen var dom tvugna att åka hem och då blev det bara Lea & Cornelia kvar här och vi gick runt och va i en park och sen åkte vi till Trehörningen en sjö och hade picknick vid klockan 9 på kvällen, haha! Super kul hade vi iallfall! :)
Lördag : I lördags vaknade jag upp vid mina fina tjejer, vi gjorde i ordning oss och mötte upp Shannon,Hanna,Emy! Sen kollade vi på Danny i huddinge centrum sen drog Cornelia på sin dans och vi andra gick hem till mig, vi roade oss med mina syskon och hund, Sen cyklade vi till Trehörningen igen och solade och kollade när min brorsa stänkte ner sig själv med vatten ha-ha! ;) Sen åkte vi in till stan och Emy och Lea åkte till Emy och hämtade Emys saker & jag och Cornelia och Shannon och Hanna åkte till Shannon i Blackeberg och hämtade Shannons saker! Sen åkte vi och sov hemma hos Lea och var uppe halva natten! Tack för allt brudar, älskar er! <3
Här kommer en massa massa bilder men ignonera mig på vissa!


Danny!


Vi alla på väg hem till mig förutom Cornelia som var på dansen!





Vädret var obeskrivligt!



På vägen hem till mig igen, jag och Hanna!



Jag och finaste Shannon!



Emy & min hund sötnosar!



Lea och min hund! Finaste!



Jag och tjejerna nere vid Trehörningen!



Brosan!



Jag och fina Emy!



Mys vid Trehörningen!



Nere i huddinge centrum!



Jag och Hanna inne på Macdonalds! (Ignonera mig)



Macdonalads käk med brudarna!



Sommar bild på mig på tomten!



Och sist en bild på massa läppglans min syster kom med till mig och tjejerna! I love it!



Vi hörs sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

michas frågesida
Trackback
RSS 2.0