Pizza & hemma hos syster!

Hej alla söta! Idag var jag i skolan som vanligt, sjukt trött och mådde inte så bra efter gympan..
så jag funderade på att åka hem men ändrade mig och stanna! Efter skolan följde värdlens finaste Shannon med mig till T-centralen! Så himla snällt tack gumman! :)

Men nu sitter jag hos min syster åkte ju direkt hem, älskar att vara här, det är så mysigt förutom att hon står och sjunger så mina öron går sönder.. men men, hon har ju vart så hela tiden så jag får väll stå ut med hennes opera sång! Men nu ska jag sluta med dethär inlägget och hjälpa syster & hennes kille med maten, hemmalagad pizza blir det!
My favorite! ;)

Kommer en massa blandade bilder senare!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

michas frågesida
Trackback
RSS 2.0