Operation dagsverke!

Nu ska jag berätta lite om Operation-dagsverke!
Det här gör vi i min skola varje år! Den här gången går pengarna till skolor i himalaya regioner! Dom ska bygga skolor till ungefär 6000 elever. Jag och mina kompisar ska ha loppis imorgon i Huddinge centrum och tjäna pengar till dom. Kom gärna förbi och köp något lite eller skänk nån slant så vi alla kan vara med och bidra till ett bättre samhälle i himalaya!

Hej på er! Suttit ute i solen ett tag, vilket underbart väder vi har nu i sverige. Nu älskar man ju Sverige! ;)
Men nu snart ska jag ner till mitt rum och rensa ut massa saker vi ska sälja imorgon på loppisen!
Idag åkte jag snabbt ner till centrum och fixade min snygga klocka jag fick av syrran i julklapp!

Kommentarer
Postat av: Ellen<33

Fett snygg! :) <33 Älskar dig underbaraste, sötaste, finaste Michelle! :*

2011-05-10 @ 19:29:45
URL: http://ellenhn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

michas frågesida
Trackback
RSS 2.0