Kan aldrig komma på rubriken haha!

Hej sötisar, är hemma nu med Sofia! Vi myser och snackar galet mycket! Måste bara berätta en sann grej för er! Den är inte läskig, men äcklig! Det handlar om min mormors pappa! :
När min mormor pappa var hemma och kollade ut i fönsret, så såg han en padda ligga på deras studsmatta, sen såg han en orm som slingrade runt på gräset, sen vet jag inte vad han gjorde men han vände bort blicken och gick bort från fönsret, sen när han kom tillbaka så såg han att ormen käkat upp halva paddan och det enda som var kvar var benen så han såg när paddan gick runt med bara 2 ben, haha! Låter så kul, men är så hemskt! :(


Men iallfall, idag så var jag med Elvira,Shannon,Emy,Hanna ett litet tag! Kul var det! Så här bjuder jag på några bilder från idag, Enjoy! ;)
Mina fina tjejer!

Update er senare baby's! ;)

Kommentarer
Postat av: Cassie

Kul dag :) <3

2011-05-04 @ 18:54:23
URL: http://hejjcassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

michas frågesida
Trackback
RSS 2.0