Loppisen!

Hej på er! Nu är jag hemma efter en lång dag i Huddinge Centrum! Vi tjänade ungefär ihop kanske.. 1500 kronor :-
Tycker det är sjukt bra. Vi prutade ner priserna och delade ut massa saker gratis senare när vi var påväg hem. Men kul och bra var det! När jag kom hem tog jag en skön dusch, och nu sitter jag här och dricker saft och äter morotskaka! Men nu ska jag nog avsluta och stänga av datan har väldigt mycket att göra! Haha kan göra en lista så får ni se en upptagen cheys lista! ;

* Plugga och öva matte.

* Ringa ett samtal och avboka en kurs.

* Smörja in mig med Body lotion.

* Plugga so och Engelska glosor!
Nä, nu måste jag börja listan innan det blir allt för sent!
Puss på er!
Loppisen, rätt mycket faktiskt! ;)

Kommentarer
Postat av: Cassie

Duktiga ni var som känade mer än 1000 !! :)

2011-05-12 @ 19:46:21
URL: http://hejjcassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

michas frågesida
Trackback
RSS 2.0