3. Dina bästavänner?

Jag skulle aldrig kunna säga några bästavänner, för jag har allt för många! Jag vill inte säga några, för då kommer nån kanske tro om jag inte skriver den att vi inte är bästavänner. Jag har många vänner, men jag har också många bästavänner! Så den frågan kan jag tyvärr inte svara på just nu! Men kankse sen! :)

God morgon sötnosar. Vaknade för kanske 3 timmar senare. Tog en skön dusch och smörjde in mig med bodylotion. Så nu är jag väll fräsch! Ska snart åka och köpa glass, för det är bra för min hals haha! Nästan som medecin. Sen ska jag ut på tomten och sola och lyssna på sommar låtar. Är fortfarande rätt sjuk.. Men jag tar ipren och alvedon rätt ofta så det blir nog bättre snart hoppas jag!
Vi hörs senare sötnosar!
Det här är min favorit glass just nu! Vilken är eran? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

michas frågesida
Trackback
RSS 2.0