2. Berätta lite om dig själv kort!

Jag heter Michelle Dubois, och är 13 år. Jag lever i nuet och lever med 6 syskon och 7 med mig, men jag har 2 andra syskon som har flyttat hemifrån. Jag bor i förorten men går i skola inne i stan, sen jag började i Matteusskolan som skolan heter, förändrades mitt liv till något underbart. Har fått dom finaste vännerna som ställer upp för mig och alltid finns där för mig!
Min hobby är väll att spela teater,sjunga, och dansa och vara med kompisarna och hitta på skojiga saker!
År 2005 tog min pappa sitt liv i vårt förråd! jag kommer aldrig glömma honom han var fantastisk. men jag kommer alltid ha ett sår i hjärtat som aldrig kommer läkas men ge upp det är nått jag aldrig tänker göra!
Nånting jag hatar är, pedofiler,mördare,tjuvar,sill, och fiskbullar och falska vänner.
Nånting jag älskar är, min familj,min hund, och mina vänner och musik,solen,bada,sommaren,Twister-glassen,skvaller tidningar,min mormor,och rätt mycket annat!
Det var väll lite kort om mig, hoppas du fick en posetiv sida av mig!
P u s s & k r a m !



Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

vinnaren av det valfria smycket är utsedd!

Oavsett om du vunnit lr inte så har jag dragit igång en ny tävling där du kan vinna ett nytt valfritt smycke :) ( eller samma som du försökte vinna tidigare såklart ) ! Så du får supergärna vara med igen =)

Klicka här underför att komma till den nya tävlingen:

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/vinn-valfritt-smycke-2.html#comment

2011-05-09 @ 17:03:40
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: Vinnaren utav läppstiftet är nu utsedd och har blivit kontaktad via mail. Tack för att du deltog :)



Nu har jag startat en ny tävling där du kan vinna en sminkväska och massa smink ifrån CALVIN KLEIN!

Klicka på länken här under för att komma dit:

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/vinn-smink-sminkvaska-fran-calvin-klein.html#comment

2011-05-09 @ 19:37:52
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

michas frågesida
Trackback
RSS 2.0