vara som du...

Jag hatar att behöva känna såhär om dig.
Du är så populär och jag så opopulär gemfört med dig.
Du har så mycket, som inte jag har.
Du är så mycket bättre, än mig.
Om jag fick några önskingar skulle en vara att vara du.
Det är du som alla vill efter inte mig.
Du är en sån person man dras till, det är inte jag.
Jag vill vara du, inte mig själv.

Hej alla söta!
Sitter här nu, Paulina har precis gått. Synd ..
imorgon är det skolan, fy hatar det.
Samma gamla skit lektioner och jobbiga dagar fy!
Iallfall, ska börja fixa min inför skolan. Packa väskan och allt sånt tråkigt.
Vi hörs senare, förresten idag kommer solsidaaan jippie!
Puss och kram! :)



Bara för att jag har världens finaste vän :D


Kommentarer
Postat av: Stephi

Vem är det du vill vara som? :O du är ju bäst som du är! <3

2011-01-30 @ 19:48:57
Postat av: Stephi

Vem är det du vill vara som? :O du är ju bäst som du är! <3

2011-01-30 @ 19:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

michas frågesida
Trackback
RSS 2.0