..

Dag 3 Nånting jag hatar:
Falska vänner. Sånna som går bakom ryggen på andra. Snackar skit om andra och sen är med dom och sen kommer tillbaka till en själv. & Sånna som snackar skit och hittar på falska rykten om personen. Absolut en av dom saker jag hatar. Jag hatar också alkolister och mördare och pedofiler.
Förresten, hej på er. Idag har vart en hemsk dag. Dels skolan och en annan sak..
Så har ingne lust att blogga. Kommer kanske med bilder senare har inga nu.
Puss.... </3

Du sårade mig. Asså jag trodde inte så här om dig. Förns nu.
Att du ens orkar gå runt och göra folk såhär ledsna!
Men mig kommer du aldrig få göra det igen.
För du är en av dom ja aldrig kommer lita på i förtsättningen </3

Kommentarer
Postat av: Fellsh

Who ? :c

2011-01-26 @ 15:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

michas frågesida
Trackback
RSS 2.0