.

Tänkte göra en egen såndär som alla andra har här kommer min :
Dag 1, Det här är jag en kort sammanfattning och presentation om just mig ♥
Dag 2, Min dröm ♥
Dag 3, Nånting jag hatar ♥
Dag 4, Min hobby! ♥
Börjar direkt med dag 1.
Jag heter Michelle. Tänker inte lägga ut mitt efternamn på bloggen.
Jag är en väldigt glad tjej! Som älskar mina vänner, och teater, och min familj.
Jag vet inte riktigt, men alla säger att jag är rolig. Så då kan jag ju säga det nu.
Jag älskar verkligen teater, eftersom min pappa var skådespelare så har jag alltid älskat det efter honom!
Jag föddes 98 03 26♥
Jag älskar att gå i en skola inne i stan, för att jag har fått så fina vänner och har så kul i skolan!
Ja.. det var nog lite info och en presentation om lilla jag! Hoppas ni fick veta lite mera !
Pussar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

michas frågesida
Trackback
RSS 2.0