Tilll dig bästa chey!

Denna text är till min alldelles perfekta Chey :
Jag kommer alltid minnas dagen,då du föll tårar, då jag föll tårar, då vi föll tårar, tillsammans.
Det finns dagar man tjafsar, men det ingår ju i vänskapen?
Du är den som jag alltid kommer lita på. Du har aldrig nånsin berättat en hemlighet som jag sakt.
Det är jag grymt tacksam över. Jag skulle kunna sitta här och berätta allt jag tkr om med dej.
Men då hade jag behövt sitta här hela natten, och det kan jag tyvärr inte. Men jag skulle gärna velat det.
Varje dag jag ser dig märker jag hur lika vi är. Väldigt i utseéndet, och i själen.
Mitt hjärta dunkar för dig. Du är den som ger mig syre. Fan vad jag älskar dig.
Jag skulle aldrig kunna lämna dig, för då hade jag gjort ett stort misstag och sårat dig.
Underbara jävel, tell me, varför är du så underbar?
Sånna som dig borde vi ha fler av här i världen, du bygger upp mina dagar.
JAG ÄLSKAR DIG BÄSTAVÄN ♥

Kommentarer
Postat av: anonym

Älskling, älskar dig, tack <3

2011-01-16 @ 21:47:46
URL: http://Ingen blogg för tillfälet.
Postat av: Anonym

Men vafaan?!

palla skriva nåt sånt?

ofta du har en bästa vän?

jag menar vem vill vara med dig? :@

2011-01-16 @ 21:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

michas frågesida
Trackback
RSS 2.0