Svaren :

Postat av: Emy Rydén

Heej Gumman! jag har lite frågor till dig :)

1. När fyller du år?
2. Vad har du för favoritfärg?
3. Favoritaffär?
4. Favoritbloggar? :)

Japp, det var nog allt ! :D


PUSS, ÄLSKAR DEJ'

2011-01-08 @ 14:03:06 
URL: http://emyryden.blogg.se/
Svar : 1, 26 mars. 2, Rosa,svart,vit. 3,Gina tricot och H&M. 4, jag tycker om din blogg och mina kompisars och Sarah
tjulanders blogg. ♥
Postat av: Rebecca

Har du nånsin vart riktigt kär ? .. 
Vart har du köpt din kappa ? . 

Tacksam för svar! Kram!!!

 

Svar: Ja, bara 1 gång ;).. Jag har köpt min kappa på H&M ♥

 

Postat av: Martin

1.Vad heter din skola?
2.Tar det lång tid att åka till din skola?

Sen var det nog inget mer (;

 

Svar: 1, den heter Matteusskolan ;d 2. Nja, ibland om trafiken strejkar men högst 40 min.

 

Postat av: Fellee'

Skulle du någonsin hoppa ur ett plan utan fallskärm om världens snyggaste kille stod nere på marken, redo att fånga dig ? :3 

Wierd fråga...

 

Svar : Oj, vilken fråga.. hm.. Nej. Jag är så himla höjdrädd så jag hade inte pallat det haha ;). ♥

 

Postat av: natthinan

Tycker du om vår klass? vad tycker du om de som hände? <333

 

Svar : Jag tycker om våran klass. Asså det som hände är inte det roligaste .. :/ ♥

 

Postat av: Amanda.

Vrf är du så fin? ♥

 

Svar : Aw Amanda har du sätt på dig ? ♥


Kommentarer
Postat av: natthinan

håller me dig <333

2011-01-08 @ 15:26:00
URL: http://www.natthinanz.bloggplatse.se
Postat av: Sofia

Hej sötaste Michelle :D <3

Jag saknar dig så himla mycket :** <3 <3 <3 <3 <3

Men nu åter till frågan :D <3

Jag skulle vilja fråga dig om du var på semester med din familj en semester som var riktigt varmt.Om du hade sätt en snygg kille som var vid poolen varje dag och sista dagen så skulle du fråga om hand nummer och sen sprang du ut men då ser du att han inte är där hur skulle du reagera ? :D <3 Kram och puss på dig krya på dig älskling :* <3

2011-01-09 @ 10:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

michas frågesida
Trackback
RSS 2.0