Svar på en kommentar

anonym om :
Men Gumman!
Älskar din blogg och läser den varje dag!! :O
Du verkar så bra på självförtroende och killar och sånt så jag har en fråga bara?
Min kille var otrogen mot mig.
han ringer mig varje kväll och vill ha tillbaka mig.
Jag älskar honom och han har lovat att aldrig göra om det. Vi har varit ihop i ett år. Han var full när jag såg honom kyssa en annan tjej. Jag sprang därifrån gråtandes och han såg mig och sprang efter. Jag skulle gärna stannat och pratat med honom. Men han var ju så full så om han blev arg på mig så vet man aldrig vad som kan hända. Men jag saknar honom! Våra stunder när vi är ensamma, när vi är med kompisarna, i skolan och överallt, Han fanns alltid där för mig. Men sen den festen så vet jag inte ... mitt hjärta krossades och jag är inte den jag var då idag. Men jag älskar honom så jävla mycket och han ringer hela tiden, smsar, skickar meddelanden på facebook om hur mycket han älskar mig, och hur mycket han ångrar sig och hur mycket han saknar mig! Men jag vet inte vad jag ska göra .. han betyder allt för mig men jag vet inte om jag kan förlåta honom för det han gjorde mot mig! :'(
tacksam för svar
Svar : Tack så mycket! Jo, det där med förhållanden är ju lite jobbigt ibland, man får ta skit, hat och falskhet men samtidigt kärlek. Hur du förklarar hur kärleken mellan er. Så om jag var i ditt läge hade jag nog förlåtit honom! För du tycker ju så mycket om honom märks det. Men om han sumpar sin chans och gör om det är det nog ett bra läge att lämna honom! Lycka till! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

michas frågesida
Trackback
RSS 2.0