Ja ni ..

Japp, vi är jätte trötta/har inget att göra/och är utråkade.
Det har vart kul i början, sen började mina syskon komma in i bilden och då var det inte så kul länge till!
Vi sitter här nu, alla med varsin data förutom Lea..
Haha, sötnos!
Vi ska sen kolla fílm och mysa. Hade trott att vi skulle ha roligare/bättre/mysigare/skrattigare.
Men vi får göra om dethär.. utan mina syskon -.-'
Hoppas dom har haft det kul, vilket jag inte tror att dom haft.. men man får hoppas.. åh, vad jag är sur/ledsen/uttråkad/besviken/orolig?/trött. Meningslöst inlägg jag vet..
Aja, här kommer lite bilder som kanske piggar upp en så man blir gladare.

Jaquzzin..




På pendeltåget, Jag blev failad på bilden!



Lite bilder blev det, vi hörs senare!
Förresten vad tycker ni om designen? :)

Pussar


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej Hej gumman ;) ♥ puss

2011-01-29 @ 18:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

michas frågesida
Trackback
RSS 2.0