Ipren.

Hej.
Jag och Emy sitter här. Klockan är halv 3.
Jag har jätte ont i ena halsmandeln ;s
Inte okej att bli sjuk nu!
Men iallfall. Tänkte bara göra ett inlägg och visa att jag lever. ( Än så länge när det gäller halsen ;p )
Så fort jag sväljer så svider det till i min vänstra halsmandel.
Kan berätta lite om min dag med tjejerna på stan :
Jag fixade i ordning mig snabbt och åkte mot T-centralen och mötte upp Emy & Lea där.
Sen åkte vi mot hötorget och mötte upp Cornelia & Freja. Sen gick vi mot Gina tricot (våran favorit butik) & Jag hittade en jätte snygg kofta som var på Rean. Den är puffad i axlarna och jätte skönt tyg. Jag är kär i den ;d
Sen gick vi mot biosalongen Sergel som ligger på hötorget. Hämtade ut våra biljetter , och sen åt vi på Mcdonalds.
Sen mot H&M Emy handlade en väska & Cornelia också.
Sen gick vi mot bion vi såg Easy A. Rekomenderas stort. Till alla oss tjejer mest. Men killar kan ju också se den ;)
Sen gick vi alla hem vid typ 7. Jag gick hem med Emy till henne för jag ska sova här!
Imorgon ska vi träffa älskade Hanna.
Som vi inte träffat på ungefär 2 veckor!
Ska bli 7kt nice, Har inget mer att säga just nu, men ni får ha en härlig dag idag (Onsdag) ;d ♥
Puss & Kram ♥
Min bästavän just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

michas frågesida
Trackback
RSS 2.0