Info om mig :

Presentation :
Jag heter Michelle och bor i förorten "Huddinge" Jag är född 98 03 26.
Men jag går i en skola inne i stan.
Jag har 8 syskon, och vi är 10 i familjen.
Jag har en hund, som heter Lexus.
Hobby :
Min hobby är att ha kul! Jag älskar att ha kul, jag älskar att skratta och spela teater, shoppa, kolla på bio.
Och dansa och sjunga. Sen älskar jag också att vara med vännerna.
Det värsta jag vet :
Det värsta jag vet är mördare.
Jag har sån fobi för det. Varje gång jag ska åka pendeltåg sitter det alltid alkolister eller äckliga gubbar på tåget.
Sånt är absolut så läskigt för man vet aldrig vad dom kan göra när dom inte är nyktra.
Det bästa jag vet :
Det bästa jag vet är mina kompisar/min familj/Resa utomlands/Spela teater/Dansa&Sjunga/Kolla på bio med kompisarna/Facebook../Ha kul!
Ett oförglömligt minne :
Jag har massa minnen,men ett minne är när jag sov hos Lea med Hanna och Emy.
Första natten hade vi så grymt kul, då hände inte så jätte mkt. Sen åkte Emy till sin mormor tidigt på morgonen. & Vi andra tjejer Hanna Lea och jag vaknade ungefär halv nio på morgonen. Då åt vi glass till frukost. Sen började Hanna och Lea hälla vatten eller spraya på varandra med en spray flaska. Då tyckte jag synd om Lea som blev super blöt och då började jag hälla på Hanna massa vatten så sprang vi runt i hela deras lägenhet och var super blöta sen undrade jag vart Lea var så såg jag henne ligga i badkaret som det var vatten i med kläder på (Jeans,Linne,kofta) & Då ville jag och Hanna också hoppa i så där satt vi 3 i badet med kläder på i 2 timmar. Sen hade vi så himla kul senare och skrattade och hade det bäst. Sen dagen efter så skulle dom ha en visning på lägenheten så då städade vi och när vi gjorde det så var Emy törstig och öppnade kylskåpet och ut föll massor med vatten så hela golvet var fullt med vatten vi fick panik och hämta handdukar och skyndade oss att fixa bort det. Sen höll jag på med deras maskin och sen skruvade jag och då föll det ut massor med havre över halva golvet , jag blev super röd och plockade upp det jätte snabbt. Sen åkte vi hem när dom skulle ha visningen. Denna helg var en av dom bästa helgerna i hela mitt liv! Ett oförglömligt minne!
Där hade ni lite om mig hoppas ni fick med info om mig! Nu ska jag sova! Hörs imorgon !
KYSS

Kommentarer
Postat av: ELLMINAS - elin mattsson & emma silverbratt

Superfin blogg! Allt bra med dig? Kram :)

2011-01-19 @ 07:39:29
URL: http://ellminas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

michas frågesida
Trackback
RSS 2.0