I Love Summer!

Sommaren, tänker berätta lite om mitt landställe på sommrarna.
Finns så himla mycket att göra. Vi har så mycket att göra.
Tomten är så stor så jag vet inte var den slutar. Vi har tre olika hus. Ett hus där vi har toalett.
& Kök och 3 sovrum och dusch och lite mera och verandan såklart. Sen har vi som en frigebod där man får plats
med 3 sängar.
Sen har vi ett hus där vi har ett litet litet kök. Ett rum och sen ett stor rum! Så på somrarna
brukar vi ha mycket gäster och ha kul !
Vi har sjö tomt också och pool! I sommar ska jag ta med mig massa vänner ut till landet!!
Här kommer några bilder, tyvärr har jag inga bilder på husen och vår båt, men jag har på lite andra
aktiviteter när det gäller att va på vatten! ;)

Här är Kevin och Celine ute i Kevins lilla söta båt haha!



Här är lilla Leonardo med sin lilla vattenscooter (Som går i ungefär 5 knop väldigt lite )






Sista, bilden. Årets skönaste bild. När Leo sitter och poosaar på bryggan! Haha ;)

Just nu vill jag bara ha sommar!


Kommentarer
Postat av: Ridhi

Ååa vad söt han är <3

2011-01-24 @ 17:19:01
URL: http://ridhi.blogg.se/
Postat av: celine

Sommaren, tänker berätta lite om mitt landställe på sommrarna.

Finns så himla mycket att göra. Vi har så mycket att göra.

Tomten är så stor så jag vet inte var den slutar. Vi har tre olika hus. Ett hus där vi har toalett.

& Kök och 3 sovrum och dusch och lite mera och verandan såklart. Sen har vi som en frigebod där man får plats

med 3 sängar.

Sen har vi ett hus där vi har ett litet litet kök. Ett rum och sen ett stor rum! Så på somrarna

brukar vi ha mycket gäster och ha kul !

Vi har sjö tomt också och pool! I sommar ska jag ta med mig massa vänner ut till landet!!

Här kommer några bilder, tyvärr har jag inga bilder på husen och vår båt, men jag har på lite andra

aktiviteter när det gäller att va på vatten! ;)



Här är Kevin och Celine ute i Kevins lilla söta båt haha!

pussar

<3

2011-01-25 @ 07:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

michas frågesida
Trackback
RSS 2.0