Halloj!

Förlåt mig om jag inte bloggat åp typ tusen ååår!
Men jag har inte direkt haft så mkt tid till det. Men jag ska nu berätta om min kväll (igår)
Vi slutade klockan 4 i skolan! Sen satt vi bara där och visste inte vad vi skulle göra. Sen ringde Lea och frågade sin mamma om jag och Hanna kunde sova där. För att Emy kunde inte, hon skulle till sin mormor tidigt på morgonen. Sen frågade Emy om hon också fick sova här och det fick hon och det var ju mycket roligare med flera! ♥
Sen gick vi hem till Lea och hjälpte till med maten, Tacos. Jätte smarrigt. Sen kollade vi på let´s dance! Sen gick vi ner till ica och handlade glass och åt. Sen gjorde vi chocklad pudding.
Sen efter det bäddade vi och satt och pratade. och red ut saker och ting.
Sen skulle vi kolla på film men vi orkade inte men Emy och Lea ville jätte gärna men jag och Hanna ville bara sova!
Sen nu på morgonen vaknade vi halv nio och sen har vi suttit här och så kom Lea in med glass till frukost.
Haha sötnos hon är ♥
Men nu vet jag inte vad som händer , men vi ska ladda över bilder från igår. Så det kommer väll nog några bilder sen.
PusseN♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

michas frågesida
Trackback
RSS 2.0