Japp, nu är jag med Sofia. Har städat lite i huset efter igår, och pluggat lite matte. Ska plugga mer imorgon.
Vi skulle ha våra kusiner här imorgon men dom är sjuka så dom kommer inte så himla tråkigt. Men det kommer andra! :) Som till exempel Paulina! Vi har inte träffats på jätte länge, och det ska bli super att träffa henne. Saknat dig Gumman!
Jag och Sofia är hos mig och passar Celine, Celine har kompisar här som badar i jaquzzin, så jag och Sofia är väll som deras bekänter (stavning)

Men nu ska vi sitta här med datorerna och sega och dega haha!
Hoppas ni får en härlig lördags kväll.

Pussar♥





Kommentarer
Postat av: Paulina

naww, gmn! saknar dig med. Vi träffas ju imoon!

lovee yööh <3

2011-01-29 @ 17:03:40
URL: http://onlypau.bloggplatsen.se
Postat av: Paulina

naww, gmn! saknar dig med. Vi träffas ju imoon!

lovee yööh <3

2011-01-29 @ 17:04:31
URL: http://onlypau.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

michas frågesida
Trackback
RSS 2.0