Hej alla glada! Jag är glad över en anledning, att jag fått tillbaka besökarna fortsätt så! :)
Nu tänker jag inte göra ett meningslöst inlägg, utan jag tänkte bara skriva om min dag imorgon :

* Gå upp ungefär klockan 6.
* Välja kläder.
* Sminka mig.
* Platta håret
* Äta nånting, [Även om jag har svårt att äta på mornarna]
* Kanske hinna blogga lite?
* Åka mot skolan.

Jag orkar inte med skolan! Vill ha heeeeeeeeelg och sova varje dag ! Haha! :)
Ibland somnar man ju hur som helst som på bilden..


Bloggar mer snart, snart börjar solsidan också! Längtar♥


Kommentarer
Postat av: celine

heej gumman <3 jag älskar dig gumman puss gumman och kram gumman <3 <3 <3 <3

2011-01-23 @ 20:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

michas frågesida
Trackback
RSS 2.0