En oförglömlig dag.

Hej,
tänkte berätta om min dag. Vi vaknade ju och satt vid datan och sen åt vi glass och myste och bäddade iordning allt, och planerade att träffa Paulina & Elvira, sen började Lea & Hanna spruta vatten på varandra med nån vatten spray.
och då hällde Hanna jätte mkt på Lea och då ville jag hjälpa Lea och sen började vi spruta med vatten flaskor och allt och sprang runt i hela lägenheten. Så himla kul. Sen undrade vi vart Lea va, så såg vi att hon låg med kläderna (Linne, jeans, och kofta) I badkaret vi skrattade ihjäl oss och sen hoppade jag och Hanna i med bara tröjor på oss.
Sen badade vi i minst 2 timmar, och glömde bort tiden och så märkte vi ju att vi skulle vara med Pauline och Elvira.
Men vi hann inte klockan blev så mkt och så. Sen badade vi hennes kanin "stampe" och vi hade super kul!
Sen nu skypar vi med Emy, och ska locka håret på mig. Det kommer bilder senare, ;) Håll er sålänge! Ni kommer skratta ihjäl er av bilderna haha omg :o
KYSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

michas frågesida
Trackback
RSS 2.0