Emy gästbloggar

Här har vi mej, som sitter och bloggar i en av mina bästavänners blogg.
Är det bara jag som gillar att blogga och läsa andras bloggar?
Speciellt Michelles blogg.
Jag har också en egen blogg.
Och den hittar ni genom att klicka här.
Men nu ska jag inte göra reklam för min blogg, utan jag ska bara göra ett normalt inlägg i Michelles blogg.
Hon ska göra ett i min blogg imorgon,
SÅ om ni fäljer Michelles blogg (som jag hoppas på att ni gör) så kan ni kolla i min blogg imorgon och se vad michelle har skrivit.
Men nu ska jag ta och skriva lite i min blogg.
OKej .. nu blev det här ett rätt tråkigt inlägg, men det var ju ingen som sa att jag var bra på att blogga, right?
Nej, så ni får njuta av det här så länge.
Så kankse vi hörs någon annan gång.
En bild på mej och världens finaste, Älskar dej Michelle
PUSSKRAM
Från EmyRydén :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

michas frågesida
Trackback
RSS 2.0